Midsommar!

Hej!

Länge sen jag bloggade nu, men det ska vi ta och ändra på tycker jag.

Idag har jag varit på Vårbacken med familjen, jag har ridit på ponnyridning. Ponnysarna va så söta.

Senare ikväll ska vi ha lite grillning med släkten.

Det ska bli himla kul :)

Det är så fint väder så jag springer runt i korta shorts och ett linne. Jäkligt sköt!

Hoppas eran midsommar blir kul med familj, släkt eller vänner.

Imorgon kommer det lite bilder på mig när jag rider! :)

HA EN BRA MIDSOMMARAFTON!












Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt roligt var det att få träffa dig på midsommar Molly. :)

2012-07-04 @ 06:43:50
URL: http://tvminnen.se
Postat av: Amanda

Oj, nu blev det lite fel här... Är från kusin Amanda. Råkade jag länka min tv-blogg. ist.

2012-07-04 @ 06:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0